Σκλαβενίτης vs Delivery: “Μάχη” για την αγορά έτοιμου φαγητού

Το Freedom Of Press παρουσιάζει μία σειρά από στοιχεία και γεγονότα που δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά “έτοιμου φαγητού” από τα σούπερ μάρκετ θα καταγράψει τεράστια άνοδο.

Ποιό είναι το ποσοστό του λεγόμενου “εύκολου φαγητού” στα ευρωπαϊκά σούπερ μάρκετ και που βρισκόμαστε στην Ελλάδα.

Τί δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για delivery και εστιατόρια.

Το εργοστάσιο παρασκευής “έτοιμου φαγητού” που φτιάχνει ο “Σκλαβενίτης” στην Αττική και τί δυναμικότητα θα έχει.

Τί τζίρο και τί κέρδη κατέγραψαν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και πόσο μειώθηκε η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων.


Σήμερα θα παρουσιάσουμε ένα διαφορετικό ρεπορτάζ, όχι φυσικά με σκοπό να διαφημίσουμε τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, αλλά για να καταγράψουμε με στοιχεία μία μεγάλη αλλαγή που συντελείται στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.

Δείτε ολόκληρο το ρεπορτάζ στο βίντεο

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*