Αττική Οδός: Με κέρδη πενταετίας 300 εκατ. ευρώ άφησε τους οδηγούς να παγώνουν επί ώρες

Και σα να μην της έφταναν αυτά, η εταιρεία διεκδικεί και αποζημίωση 87 εκατ. ευρώ για διαφυγόντα έσοδα από τα lockdown!

Είναι απορίας άξιο πως με τέτοια κερδοφορία η Αττική Οδός δεν μπόρεσε ούτε το δρόμο να κρατήσει ανοικτό αλλά και ούτε τους πολίτες να μπορέσει να απεγκλωβίσει από τα αυτοκίνητά τους. Και μέσα σε όλα αυτά, σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης να προτείνει αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο και η εταιρεία να το δέχεται άμεσα.

Το δέχεται, όμως, γιατί αναλογικά με τα μεγέθη και τις υποχρεώσεις της για την ασφάλεια των οδηγών που κινούνται στον δρόμο που διαχειρίζεται, ίσως να είναι και πάρα πολύ λίγα.    

Τα έσοδά της «Αττική Οδού» κατά την τετραετία 2017 – 2020 ανέρχονται στα707 εκατ. ευρώ και τα καθαρά της κέρδη για το ίδιο διάστημα στα 260 εκατ. ευρώ, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας. Για το 2021 δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμα τα αποτελέσματα αλλά αν συνυπολογιστούν τα κέρδη των προηγούμενων ετών εκτιμάται ότι η πενταετία θα προσεγγίζει τα 300 εκατ. ευρώ.

Μέχρι το πρωί της Τρίτης 25/1 παρέμεναν πάνω από 1.000 αυτοκίνητα εγκλωβισμένα. Οδηγοί και επιβάτες πάγωναν για πάνω από 24 ώρες, χωρίς νερό, χωρίς φαγητό, χωρίς ενημέρωση από την εταιρεία. Απελπισία. Ποια ψυχική οδύνη καλύπτεται με 2.000 ευρώ, προσοχή, ανά αυτοκίνητο και όχι ανά οδηγό. Για να μην πούμε και για την προσβλητική πρώτη ανακοίνωση της Αττικής Οδού που ανέφερε ότι πολλοί από αυτούς ήταν άπειροι οδηγοί και για αυτό εγκλωβίστηκαν (σ.σ. την απέσυρε μετά).

Κατόπιν όλων αυτών, οι οδηγοί και οι επιβάτες, αφού πρώτα ηρεμήσουν από την απίστευτη ταλαιπωρία που βίωσαν, πρέπει να δουν το ενδεχόμενο της ομαδικής αγωγής κατά της Αττικής Οδού, με «κλειδί» τις ευθύνες που έχει η εταιρεία απέναντι στους διερχομένους, βάση της σύμβασής της με το ελληνικό Δημόσιο.   

Άλλωστε η ίδια διεκδικεί  από το κράτος αποζημίωση 87 εκατ. ευρώ λόγω μειωμένων εσόδων από τα lockdown… Πόσο αξίζει άραγε το δράμα 1.000 (και βάλε) ανθρώπων?

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*