Ο Μανώλης Κοττάκης ανέφερε στην Κυριακάτικη Εστία ότι υπήρξε παρέμβαση του Μητσοτάκη σε Google και Facebook για να μπλοκάρουν αποκαλύψεις σχετικά με τις υποκλοπές σε προεκλογική περίοδο.
Το δημοσίευμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν λάβει κανείς υπόψη ότι η υπερχρεωμένη –υποτίθεται- ΝΔ έδωσε πάνω από 800.000 ευρώ για διαφημίσεις σε Google και Facebook κατά την προεκλογική περίοδο του 2019.
Ποσό που την καθιστά πανευρωπαϊκά ως πολιτικό κόμμα έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στα social media.
Πιο αναλυτικά, η Νέα Δημοκρατία δαπάνησε 648.950 ευρώ για πολιτικές διαφημίσεις στη Google και σε πλατφόρμες που συνδέονται με αυτή (youtube) από τις 5/5/2018 έως και 30/3/2021. Οι δαπάνες διαφημίσεων πραγματοποιήθηκαν κυρίως κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του 2019.
Στο Facebook, είχε δώσει συνολικά 156.214 ευρώ σε διαφημίσεις που αναρτήθηκαν στην επίσημη σελίδα του κόμματος και στην επίσημη σελίδα που διατηρεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης από 15/4/2019 έως 30/3/2021.
Η αναφορά του Κοττάκη ότι η παρέμβαση Μητσοτάκη αφορά πιθανές αποκαλύψεις περί υποκλοπών κατά την προεκλογική περίοδο, είναι σημαντική.
Διότι αφορά χρονικό διάστημα κατά το οποίο η ΝΔ ενδέχεται να δαπανήσει τα ίδια ή και μεγαλύτερα ποσά σε σχέση με το 2019. Και υπό αυτή την έννοια, ως μεγάλος «πελάτης», ενδεχομένως να ζητήσει και «χάρες», προκειμένου προεκλογικά να «ελέγξει» τα social media.
Να θυμίσουμε επίσης ότι τον χειμώνα του 2021, κατά την περίοδο που ο Δημήτρης Κουφοντίνας έκανε απεργία πείνας, το Facebook “έριχνε” αναρτήσεις που αφορούσαν το θέμα, ακόμη και αν ήταν η σχετική ανακοίνωση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.
Την αναφορά Κοττάκη επανέφεραν σήμερα οι Μάριος Κάτσης, τομεάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Αναστασία Γκαρά, αναπλ. τομεάρχης Ενημέρωσης & Επικοινωνίας της κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν, μεταξύ άλλων, ότι «συνεχίζει να σιωπά ο Πρωθυπουργός για την εξαιρετικά σοβαρή αποκάλυψη του δημοσιογράφου Μανώλη Κοττάκη στην εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ» περί προσωπικής του παρέμβασης στις εταιρίες Facebook και Google για να μπλοκάρουν αποκαλύψεις σχετικά με το σκάνδαλο των υποκλοπών σε προεκλογική περίοδο. Η αποκάλυψη είναι εξόχως σοβαρή και κάθε μέρα που περνάει χωρίς να διαψεύδεται αποτελεί επιβεβαίωση της εμμονής του Πρωθυπουργού περι πλήρους ελέγχου της πληροφορίας και της δημοσιογραφίας».
Και σημειώνουν: «Ο κ. Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που έχει δηλώσει ότι «τα social media απειλούν τη δημοκρατία». Είναι ο ίδιος που ως αρχηγός της ΝΔ εκτόξευσε τα χρέη της σε 340εκ €, παρόλα αυτά έκανε προεκλογική καμπάνια εκατομμυρίων στις δημοφιλείς πλατφόρμες της Google και της Facebook (με τι χρήματα πλήρωσε άραγε;)».
www.freedomofpress.gr
Κάντε το πρώτο σχόλιο